Kundservice

Ibland har man frågor kring sin beställning. Det finns flera sätt att kontakta oss på. Du kan kontakta oss per chatt, mail eller via sociala medier. Vårt mål är att besvara ditt mail så fort som möjligt och vi garanterar svar inom 12 timmar. Alla frågor är välkomna.

vanliga frågor och svar

Vilka betalningsmetoder finns det?

Du kan betala din beställning genom faktura eller med kort. I undantagsfall erbjuds även postförskott. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Min faktura har inte kommit, vad gör jag?

Vid faktura frågor kontakta Klarna – Klarna kundtjanst

Kan jag hämta mina varor på ert lager?

Nej, vi erbjuder inte varuuthämtning.

Kan jag spåra min order?

Alla beställningar skickar spårbart via PostNord. Kontakta oss så skickar vi spårningsnummret.

Har min beställning gått genom?

När du lagt en beställning så går det per automatik ut en orderbekräftelse om beställningen har gått genom. Denna orderbekräftelse får du till din angivna mail.

Hur gör jag en retur?

För att göra en retur så kontaktar du oss med följande uppgifter:

Ordernummer:
Orsak:
Vilka produkter du vill retunera.

Bolagsuppgifter:

Posteracademy – Org.nummer: 981119 – 0090
Registrerad för F-skatt.
Adress: Berättelsegatan 21
42242 Hisingsbacka.

Kontaktformulär